2010. május 19., szerda

Sikerek

Jelentem: május 17.-én elértem a csapatom forgalma alapján az első igazgatói szintet, amit nálunk Star Agent-nek neveznek! Ez annyit jelent, hogy a most már 11 fős csapatom összforgalma meghaladta a 4500pontot. Nem egy hónapban, hanem göngyölítve (összeadva) a csapatom eddigi összes vásárlása után kapott pontok összege elérte ezt az értéket. Ettől a naptól, mivel minősült is lettem (a havi vásárlásom meghaladta a 100pontot), a jutalékszintem mértéke már 25%!

Ez azt is jelenti, hogy a jövő hónaptól kezdve már legalább ez a 25%, illetve a csapattársaim minősülése után még + 2-2%-okkal több lesz a jutalékom. Legalább ennyi, mert nálunk nem lehet visszaesni!

Sőt, ha ugyanerre a szintre segítem a csapattársaimat, akkor utánuk +5% fejlesztési bónuszt is fogok kapni, a teljes csoportjuk forgalma után! Tehát a bónuszrendszerünk egyértelműen azt támogatja, hogy mindenki segítse a csapattársait és az ő csapatukban lévőket is ahhoz, hogy minél magasabb szintet érjenek el. Nagyon sok rendszerben ellenérdekeltség van akkor, ha az alsó vonal megelőzi a fölötte lévőket, viszont nálunk az alapbónusz megemelésével és a plusz bónuszok bevezetésével ez éppen ellenkezőleg van!

Ez a nagyszerű, humánus bónuszrendszer volt az egyik oka annak, hogy a DXN mellett döntöttem. A másik az a termékek egészségre gyakorolt hatása, amiről ezelőtt csak olvashattam, viszont most a saját bőrömön is tapasztalom:

3 hónapja rendszeresen szedem a GL kapszulát és a Cordycepset (napi 1-1), illetve a Spirulina tablettát (napi 2X2) és a ma mért vérnyomásom az elmúlt 15 év legalacsonyabb mért értékét hozta: 100/70 (általában 130/80 szokott lenni)!!!

A ganodermás kávék élénkítő hatásáról is számtalanszor meggyőződtem: legutóbb a szokásos energiaital helyett a fél literes flakonba eltett 3in1 kávé segített át egy 950km-es autókázás vége felé jelentkező holtpontokon. Ráadásul anélkül, hogy az energiaitalhoz hasonló durva lórugást tapasztaltam volna!

Ha érdekel még több részlet az üzletünkről, vagy a termékekről és hatásukról, akkor íratkozz fel a honlapomon lévő hírlevélre, ahol további információkat kapsz majd rendszeresen: http://business.dxneurope.eu/

Ha máris kedvet kaptál és hasonló sikerekben szeretnél Te is részesedni és csatlakoznál, akkor ezt itt megteheted: http://business.dxneurope.eu/tagsagi_szerzodes
A banki adatokat nem kell megadni, az ráér az első jutalékfelvétel előtt és ha regisztráltál, akkor feltétlenül keress meg, hogy segíteni tudjunk neked is az elindulásban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése