2010. június 6., vasárnap

Egy orvos hiteles termék-tapasztalata

A DXN termékekkel való találkozás egy barátunk révén történt. Ő úgy kommentálta őket, mint a sikeres fogyókúra kiegészítő eszközeit.
Az interneten utána olvastam a két gombának, és amit ott találtam, nekem mint orvosnak nagyon meggyőző volt. Csomó klinikai vizsgálat összefoglalója írt le nagyon jó tapasztalatokat a használatukkal kapcsolatban. Azon kívül, hogy tájékozódtam, ezután saját magamon tesztelni is kezdtem őket.

Január hetedikén kezdtem szedni különféle ganoderma és cordyceps tartalmú készítményeket.

A következőket tapasztaltam. Hihetetlenül megnőtt az energiaszintem. El tudtam mellettük kezdeni és folytatni egy sikeres fogyókúrát, aminek az eredménye hat hét után -11kg! Közben, hogy ne csak a szubjektív tapasztalataimra legyek hagyatkozva, hanem valami kézzel fogható is legyen, minden hónapban csináltattam egy labor kontrollt is.

Rólam tudni kell, hogy nekem az elmúlt 20 évben sohasem volt normális Gamma-GT /májfunkciós/ és Triglicerid /az egyik fajta vérzsír/ értékem. A Gamma-GT mindig jóval száz fölött, a Triglicerid pedig 6 fölött volt. Az előbbi esetében 2,5-szerese az utóbbi esetében pedig 3,5-szerese a normálisnak. Ez független volt a táplálkozásomtól és az életvitelemtől is. Minden évben, már vagy 15 év óta, én a húsvét előtti negyven napos böjtöt nagyon betartom. Nincs hús, nincs alkohol és a kalóriákat is visszafogom. Mindig szoktam fogyni pár kilót. Mindig csináltatok, legalább a böjt végén laborvizsgálatot. Soha érdemi változást ebben a két értékben nem sikerült elérnem.
Most, miután két hónapja szedem a DXN termékeket, havonta ellenőrzöm a labor értékeimet. Az induló Gamma-GT január 7-én 118, a Triglicerid pedig 6,37 volt. A február 5-én levett érték: Gamma-GT 50, tehát elérte a normális felső határát, a Triglicerid pedig 5,15-re csökkent. Ez nálam jelentős javulás, hiszen ehhez hasonlót eddig nem sikerült produkálni. Azonban az igazi meglepetés március 5-én történt, amikor délután megnéztem az eredményeimet, és a Gamma-Gt 39, a Triglicerid 1,82, tehát mindkettő bekerült a normális zónába.

Őszinte üdvözlettel

Dr. Monostori László

A történettel kapcsolatban olvashattok még Jane Yau ganoterapeuta blogjában:

http://janegano.blogspot.com/2010/03/12310-doctors-testimony-in-jaszbereny.html


Illetve egy jelentős ganodermával kapcsolatos tudományos gyűjtemény található itt:

http://www.ganotherapyusa.com/DXN/docs/research.htm


A további ganodermával és DXN-el kapcsolatos információkért iratkozzon fel a hírlevelemre:
http://business.dxneurope.eu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése