2011. január 12., szerda

Miért indítottam az online vállalkozásomat egy éve?

Azért kezdtem az online MLM vállalkozásom felépítésébe, mert a szabadságra vágytam. Minden téren. Nem akarok többet a számlák és a hóvége miatt aggódni. Még jobban leegyszerűsítve: nem akarok fázni többet télen. Azt akarom, hogy a lányom akár a világ legjobb egyetemén tanulhasson majd, ott ahol éppen ő akar. Azt szeretném, hogy akár havonta elmehessek nyaralni, ha éppen arra támad kedvem.

Egy éve építem a hálózatomat és a profi csapatnak, a kiváló képzési rendszerünknek és természetesen a jelölt-kereső rendszereimnek hála, eddig pontosan azt kaptam, amit vártam és elterveztem. Elmondhatom, hogy tisztán online eszközökkel már kb félúton vagyok az anyagi szabadságom elérésének útján. Mindezt ráadásul a hagyományos hálózatépítés összes hátrányát nélkülözve! A barátaim többsége nem is sejti, hogy mekkora vállalkozásom van! :)
Viszont az őszinte véleményhez az is hozzátartozik, hogy ez a munka nem való mindenkinek. Nagyon sok ember nem hajlandó tanulni, mert úgy gondolja, hogy a központilag kiépített profi online rendszer, meg a szponzorok által felépített eszközök majd neki is automatikusan meghozzák a sikert. Pedig a hagyományos hálózatépítéshez hasonlóan itt is csak azok lesznek sikeresek, akik az önképzésükbe hajlandóak befektetni. Nem pénzt, hanem inkább azt a rengeteg időt, ami ehhez kell. Sokan úgy gondolják, hogy nem engedhetik meg maguknak azt a luxust, hogy olvasásra fecséreljék el a drága idejüket... Pedig jelenlegi helyzetét mindenki a korábbi döntéseinek köszönheti és sokan még mindig nem jöttek rá arra, hogy ha ezután is ugyanazt teszik, amit eddig, akkor pontosan ugyanerre az eredményre számíthatnak. Igen, mindennek meg kell fizetni az árát.
Viszont hogyan tudna valakinek segíteni az, aki maga is negatív, életunt és kiábrándult? Akit felőröltek már a hétköznapok folyamatos küzdelmei, akinek a TV és a sör jelenti a kikapcsolódást? Igen, a hálózatépítés leginkább arról szól, hogy hogyan tudom tanítani, segíteni a saját csapattársaimat, hogy ők is minél sikeresebbek legyenek. Illetve arra, hogy ők is józanul gondolkodó, véleményformáló, felelősség-vállaló felnőtt emberek legyenek, ne csak reklám-zabáló, agymosott TV-zombik.
Ez a fejlődés sem való mindenkinek. Néhányan azt gondolják, hogy minek változtatni azon, amit már megszoktunk. Jó ez az életem úgy, ahogyan van. Milyen élet? Én ezt ma már csak vegetálásnak tartom. Hol élnek ezek az emberek?! Hol van ma már a biztonság?!

A LEGNAGYOBB KOCKÁZATOT MA ÉPPEN EZ A LÁTSZAT-BIZTONSÁG JELENTI!!!

Bármikor kirúghatnak az állásodból, vagy csak egyszerűen lesérülsz egy baráti focimeccsen, vagy elmész szülni és mire visszamennél dolgozni, a céged egyszerűen megszűnt, vagy találtak helyetted egy olcsóbb, fiatalabb munkaerőt. Vagy csak annyi történik, hogy emelkedik még 50 Forintot a Svájci Frank és máris gondot fog okozni neked is a lakáshiteled törlesztése.

Miért mondom mégis azt, hogy a lakosság 90%-ának MLM-ezni kellene? A legtöbb országban az az elképzelés, hogy nyugdíjas korukig dolgoznak az emberek, miközben annyi nyugdíjalapot halmoznak fel, hogy abból kényelmesen megélnek a halálukig. Nálunk a magánnyugdíjpénztár-rendszernek a megszüntetése miatt csak a társadalombiztosítási nyugdíjból élni azonban egyáltalán nem jelent majd kényelmes életet. 2013 után jobb esetben eléri a jövedelmed az utolsó fizetésed értékének 50%-át, rosszabb esetben még a harmada sem lesz. Szakértők szerint is az ÖNGONDOSKODÁS elkerülhetetlen.
Mutasson valaki egy olyan befektetési módszert, amely segítségével a havi 100.000 Forintos nettó fizetésből valaki befektet mondjuk havi 50 ezret (persze...) és 5 év múlva ez a befektetés biztosítja neki a fele fizetését, ha akkor el akar menni nyugdíjba? Rengetegen nyugdíjasként is ugyanúgy dolgoznak tovább, mint előtte. Jól megérdemelt pihenés, persze... Vagy mutasson nekem valaki egy olyan vállalkozást, amit néhány ezer Forintból el tudna indítani, tehát gyakorlatilag BEFEKTETÉS NÉLKÜL, iroda, alkalmazottak, munkáért való kuncsorgás, kőkemény konkurenciaharc és desszertként a hivatalok folyamatos packázása nélkül?!

Igen, néhány ezer Forintért kaptam egy kulcsrakész online vállalkozást és úgy döntöttem, hogy megcsinálom! Hogy 3 évig, bármi is történjen, csak ezzel a vállalkozásommal fogok foglalkozni. 0 azaz zéró MLM-es tudással, (illetve egy kis gyerekkori próbálkozással a 90-es évekből az AMWAY-el :) ) vágtam bele és egyetlen percét sem bántam meg az elmúlt egy évnek! Folyamatos sikerélményeim voltak, kisebbek és nagyobbak is.
A tapasztalataim alapján azt ajánlom mindenkinek, hogy vágjon bele, keressen magának megfelelő MLM-céget és szponzort, kerülje a túlzott kényszerrel, feltételekkel rendelkező jutalék-rendszereket, mert azok csak stresszt okoznak, alkalmazkodjon a szponzoraihoz és tanuljon tőlük minél többet és érezze jól magát a csapatban, fogadja szívesen a gratulációkat, mert sűrűn lesz benne része és élvezze a vállalkozása minden gyümölcsét, mint ahogyan azt én is teszem!

További infók (semmi reklám) az online MLM-ről és a miértekről: pluszpénzforrás
A várható nyugdíj-helyzetről: Nyugdíjmentő csomag

Találkozunk a csúcson!

Laci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése