2009. december 30., szerda

Mindjárt az elejéről

Megtöltöm minél hamarabb információkkal ezt az oldalt a Ganoderma gomba jótékony hatásainak gyüjteményével, a különböző ganodermás készítményekkel és nem utolsó sorban pedig a DXN-üzletem építésének történetével.
Ezzel kezdeném, ugyanis az történt velem, amit soha nem hittem volna: az Amway-el kapcsolatos első - sajnos nem túl sikeres - tapasztalataim után kb 15 évvel elkezdtem egy mlm-üzletet építeni. Beléptem, nagyjából egy hete. NEM szervezett be senki, magamtól léptem be!
Erre próbálok először is magyarázatot adni. Végülis nagyon egyszerű a történet: véletlenül beleolvastam egy blogba, onnan megtaláltam a cég honlapját, kiváncsiságból átnéztem és rájöttem arra, hogy egy zseniális ötletet találtam: kávét tuningolni immunerősítő hatóanyagokkal! KÁVÉT, amit mindenki fogyaszt a környezetemben! A következő pozitívum az volt, hogy még nincs ezzel a termékkel telítve a piac, sőt a teljes EURÓPAI piac nyitva áll még előttünk. Aztán meg az, hogy a DXN rendszerében pont az a sok negatívum nem található meg, ami nekem nem tetszett az összes általam eddig megismert hálózatban. Ezekről a negatívumokról majd később részletesen beszámolok. Pluszként még fel kell hoznom azt az egyszerű tényt, aminek a 21. században már itthon is természetesnek kéne lennie: a különböző hatásos online technológiákat itt alkalmazzák! Erről is írok majd bővebben.
Nem untatok tovább senkit, bevezetésnek ennyi éppen elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése