2010. augusztus 12., csütörtök

Fogyasztói klubrendszer

Kell-e értékesíteni a DXN-termékeket?

Sokan vannak, akik ettől teszik függővé a döntésüket: a DXN-hálózat nem értékesítési hálózat, hanem egy fogyasztói klubrendszer, tehát mi nem direkt értékesítőket keresünk, hanem FOGYASZTÓKAT!

NEM termékeket kell értékesíteni, mert ezt a DXN Europe - mint ellátó vállalat teszi. A dolog úgy működik, hogy a DXN Europe szerte az országban, most már 27 helyen elosztó központot (Service Center) üzemeltet, amelyekben egy nagykereskedelmi kártyával lehet csak vásárolni. Ebben hasonlít pl a METRO áruházakhoz. A különbség abban van, hogy ezeket a kártyákat nem közvetlenül a vállalat bocsátja ki, hanem a kártyák egymáshoz kapcsolódnak. Amint regisztráltál és megkaptad a vásárlási jogot, azzal együtt lehetőséget kaptál arra is, hogy másoknak is ilyen diszkont vásárlási jogot adjál. És ezzel arra is jogot szereztél, hogy az ő vásárlásaik után is jutalékot kapj, sőt az ő általuk regisztrált új tagok és azok új klubtagjainak vásárlásai után is!

A feladatunk tehát egy ilyen vásárlói klub hálózat felépítése, Te pedig egy ilyen profilú vállalkozás - bizonyos méret fölött pedig vállalat - tulajdonosa lehetsz. Amikor "hálózatot építünk" tulajdonképpen utakat, csatornákat hozunk létre a DXN és a fogyasztók között. Ebben a munkában pedig mindenki elsősorban a kapcsolataira tud támaszkodni, ezért szokták az MLM-et más néven kapcsolati marketingnek is nevezni.

A munkánk során nem letámadjuk az ismerőseinket, hanem csak felajánljuk nekik is a nagykereskedelmi vásárlás lehetőségét. Erre nagyon sokan nyitottak. Ők nem Tőled fognak vásárolni, hanem közvetlenül a cégtől, saját diszkontkártyájukkal. A Te jövedelmed tehát nem termékeladásból, hanem marketing-tevékenységből származik. Mivel a DXN nem költ reklámra, de a reklámköltség ugyanúgy be van építve a termékek árába, ezeket a pénzeket azoknak fizetik ki, akik ezt a marketing-tevékenységet a média helyett elvégzik - adott esetben Neked.

Miben vagyunk jobbak, mint más MLM cégek? Semmiben, mert a többi MLM cég is hasonló elven működik, de én úgy találtam, hogy a legfontosabb előny a bónuszrendszerünkben rejlik: kényszerektől mentes a marketing terv, összegyűlő pontrendszerünk van, ami sávosan egyre nagyobb arányú bónuszokat eredményez. Nálunk nincs szintbeli utolérés, leválás, jutalékegyenlőség a többlépcsős bónuszrendszerünk miatt. A autoship-rendszerünk könnyedén teljesíthető, csak kb havi 60-80 Eurónyi ráfordítást igényel a jutalékjogosultság jogának megszerzése, ami a fele-harmada a többi cég hasonló kötelezettségének, ráadásul nálunk mindenki szabadon válogathatja össze azokat a termékeket, amiket az adott hónapban szeretne megvenni.

A hab a tortán, hogy a termékeink élvezeti cikkek és nagyon finomak! Ezt rajtunk kívül nem sok cég mondhatja el magáról. A termékeink hatásosságáról pedig már személyesen is meggyőződhettem: sokkal jobban és pihentetőbben alszom, napközben pedig sokkal energikusabb vagyok és már csak magában ezek a "következmények" jobbá tették az életemet, a vérnyomásom jelentős csökkenése csak ráadás.

Várok mindenkit szeretettel az egészséges kávékat fogyasztó törzsvásárlói klubomba.
Információkat találhattok a kávés weboldalaimon,
email-ben: hundxn@gmail.com,
vagy skype-on: orsy.laszo

További szép napot!
Laci
Tisztességes MLM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése